dinsdag 21 november 2017

Locatie:
 Bethelkerk

SPIRITUELE ONTDEKKINGSTOCHT OP DINSDAG 21 NOVEMBER MET DS. ERIC MATSER
Meer inzicht krijgen in de rijkdom van Bijbelse spiritualiteit, evenwicht vinden tussen Woord en Geest en hoe dit kan bijdragen aan meer geloofsbeleving. In de cursus 'Ontdekkingstocht Bijbelse Spiritualiteit' komen hierover kennis, ervaring en vaardigheden aan de orde. Aan de hand van Bijbelteksten proberen we met elkaar te ontdekken hoe relevant deze woorden zijn voor het leven. Is God misschien groter en meer bovennatuurlijk dan je voor mogelijk hield? Zoek je naar rust en vrede van God? Hoe ervaar je meer kracht? Eén keer per maand op dinsdagavond bent u/ben jij van harte welkom om met elkaar oude wijsheid opnieuw te ontdekken. Er zijn reeds 2 prachtige avonden geweest met veel ervaring en bemoediging. De komende avond spreekt ds. Eric Matser over de kracht van bidden en zegenen en na de pauze gaan we verder met praktijk. Aanvang 20.00 uur (koffie/thee vanaf 19.45 uur) in de Bethelkerk, Rotterdamseweg 73 te Zwijndrecht. Kijk voor meer info op de website van de Bethelkerk. Deelname staat open voor iedereen uit onze regio en is gratis. Noteer ook alvast de volgende avond, die is op dinsdag 23 januari met ds. Gerrit Vreugdenhil van de St. Janskerk in Gouda. Het gaat dan over inzicht in de geestelijke wereld. Voor aanmelden: mail uw naam en 'ontdekkingstocht' naar pastoraat@gkzwijndrecht.nl of bel 612 28 49.
Vorming & Toerusting en Pastoraat Bethelkerk