Communicatiemiddelen Communicatiemiddelen

Voor de communicatie naar de leden van de Develhof wordt ook gebruik gemaakt van het kerkblad: Hervormd en gereformeerd Zwijndrecht en Ontmoetingen.
Verder verschijnt er om de paar jaar een nieuw jaarboekje en kunt u onregelmatig per jaar uitnodigingen, rouwberichten en mailings zoals bijvoorbeeld voor de VVB in uw brievenbus of mailbox vinden.

Aanmelden voor e-mailberichten

Er is gestart met het verzenden van berichten van het kerkelijk bureau en vanuit de Kerkenraad via e-mail.

Zo worden alle gemeenteleden snel, makkelijk en kostenloos op de hoogte gehouden van belangrijke berichten. Deze service is alleen bedoeld voor leden van onze gemeente.

Meld je aan door deze mail te versturen

Voor mensen zonder e-mail blijft de postdienst brieven rondbrengen.

KERKBLAD HERVORMD EN GEREFORMEERD ZWIJNDRECHT KERKBLAD HERVORMD EN GEREFORMEERD ZWIJNDRECHT

Het kerkblad kwam voor het eerst uit in 2005 met het kerstnummer. Het blad verschijnt ca. 40 keer per jaar. De inhoud bevat naast algemeen nieuws de rubrieken: meditatie, diaconie en kerkbeheer hervormd en gereformeerd. Daarnaast verzorgen de 7 gereformeerde en hervormde kerken elk hun eigen wijkbericht .

Kopij voor het kerkblad dient uiterlijk een week voor verschijnen in bezit te zijn van de wijkredactie:
W.J. Kleijbeuker, tel. 610 12 93, e-mail: wkstudio@planet.nl en kopie aan:
J. Verburg, tel. 612 28 97 e-mail:jmverburg@hetnet.nl

Aanmelden voor een abonnement: schriftelijk bij het kerkelijk bureau of via www.PKN-Zwijndrecht.nl.

Klik op meer voor de verschijningsdata en afspraken van het kerkblad

lees meer ยป

ONTMOETINGEN ONTMOETINGEN

Met het blad Ontmoetingen worden alle gemeenteleden bereikt. Dit blad verschijnt 3 keer per jaar: rond Pasen, rond de startdag en rond de kerstdagen. De inhoud is meer gericht op intern nieuws van de Develhof zoals bijvoorbeeld verslagen van de gemeentevergadering en financiële cijfers. Naast een hoofdartikel van ds. Matser staat iedereen vrij om kopij in te leveren. Daarvoor wordt u via het kerkblad uitgenodigd.

klik hier om kopij voor Ontmoetingen aan te melden